פתרונות ושירותים משלימים
הכנסת מערכת מידע לחברה וייעול התהליכים אירגוניים המתרחשים כתוצאה מכך פותחים אפיקי פעילות חדשים אשר מאפשרים הכנסת טכנולוגיה מתקדמת.
כלל הפתרונות מבוצע בשיתוף עם חברות מובילות, מקצועיות, עם דגש על שירות וקשר ישיר להנהלה תוך לקיחת אחריות כל תהליך.
• שירותי רשת וחומרה (IT System ) – הגדרת פתרון כולל לתצורה הנדרשת והאופטימלית לארגון, אספקת שרתים, רישיונות, מחשוב וציוד נלווה, פתרון תקלות מערכות הפעלה, תקשורת ותמיכה. שרותי דואר, שרתים וירטואליים, שרות גיבוי – Online Backup , שרות אבטחת דואר (Spam & Relay) , שרות אנטי וירוס בענן, שירותי DRP. תמיכה במשתמש הקצה 24/7 (באתר הלקוח או מרחוק) ועד לניהול כלל תשתיות המחשוב והשרתים.
• שירותי ענן, אירוח הזום\ פריוריטי
מחשוב ענן ( באירוח ) מאפשר להפעיל מערכות מחשוב , ללא השקעה בחומרה ורישוי בעלות נמוכה ותלויה מספר משתמשים ונפח אחסון.
עבודה בענן מבטיחה לרוב ביצועים מיטביים וזמינות מרבית של מערכת המחשוב. הפתרון כולל שירותי יעוץ, תכנון, ביצוע ותחזוקה רציפה.
יתרונות הענן ( אירוח ):
עלות חודשית קבועה, חסכון בעלויות ניהול ותחזוקה
הקמה והתחלת עבודה מהירה
מוקד תמיכה אנושי, זמין 24/7
יכולת גידול בהתאם לצמיחה העסקית והפוך
תשתיות טכנולוגיות מובילות ומתחדשות .
מרכז נתונים מאובטח, אמין וזמין. גיבוי נתונים באופן תדיר ויומי
אבטחת מידע מתקדמת בהתאם לסטנדרטים הנדרשים.
• שירותי – DBA תכנון המתווה הנדרש, התקנה, ביצוע תחזוקה שוטפת , ניטור ואבטחה.
השרות ניתן בסביבת SQL Server או אורקל ( ORACLE ) .
שרותי ה DBA כוללים:
התאמת ובניית בסיס הנתונים על פי אופי וגודל הארגון
תחזוקה שוטפת למסד הנתונים, ביצוע בקרה חודשית בחיבור מרחוק \ בבית הלקוח.
מערכות ניטור והתרעות עבור שרת מסד הנתונים.
מעקב אחר הגיבויים וביצוע בדיקות שחזור .
דיקת ניצול משאבי החומרה של השרת .
דרוגי גרסה, וורסיות של מסד הנתונים.
בדיקות עומסים, אופטימיזציה ופתרון בעיות איטיות ברמת מבנה מסד הנתונים וקוד המערכת. מתן פתרונות מתקדמים לגיבוי חם, גיבוי לענן, רפליקציה מלאה .
• מערכות ופתרונות BI – מערכות ותוכנות המאפשרות שליפת מידע מבסיס הנתונים ע"י שאילתות המאפשר למנהלים להגיע בקלות ויעילות למסקנות. כולל התראות וחווי בזמן אמת, הן למחשב אישי, והן לסלולרי. דוחות דש בורד, שעונים.
פתרונות ה BI מאתרים ומציפים מגמות מהותיות לניהול של ארגון, ומאפשרים קבלת החלטות ניהוליות בזמן אמת. ( קיימים פתרונות חינמיים כגון אקסל- הסוד הוא זיהוי הדרישה, ואופן הצגתו) .
• אפליקציות למובייל ומסופונים – מתן פתרון לאנשי שטח ,טכנאים, אנשי מכירות וניהול מחסן אוטומטי (WMS)
מערכות שמסונכרנת בצורה ישירה מול בסיס הנתונים, כך אין צורך במשיכת קבצים מהמערכת באמצעות ממשקים ( פתרון מבית תוכנה של פריוריטי – פיתוח האפליקציה מבוצע במקביל לגרסאות המתפתחות של המערכת. בפתרון ככנאי שטח וסוכני מכירות העבודה מבוצעת עם מכשיר Smartphone כך שאין צורך ברכישה ותחזוקה של ציוד קצה ייעודי. האפליקציה ניתנת להתאמה לפי דרישת הלקוח.
• התאמה וסליקת אשראי – איתור, ניהול ובקרה ברמה יומית, הכחשת עסקאות וביטולים, בקרת עמלות, מתמשק מול מערכת המידע ויצירת פקודות התאמה.
• סריקת מסמכים – ארכיון דיגיטלי המובנה בתוך מערכת ה-ERP הארגונית כך שהמשתמשים יכולים לקטלג את המסמך ולאחזור אותו בסביבה המוכרת להם. תמיכה באסטרטגיית ניהול מחזור חיי המידע של הארגון ועמידה בתקנות רגולטוריות. במילים אחרות, המערכת הנגישה מאפשרת לאיש השירות\ הגיול- המשוחח עם הלקוח לפתוח את כרטיס הלקוח ולראות את כל המסמכים, הארגוניים והחיצוניים במסך אחד. ומול ספקים ניהול החשבוניות וסריקה וחסכון בצורך לשמור ניירת אשר תופסת מקום.
SPS -פתרונות טכנולוגים מתקדמים: חתימה דיגיטלית, שליחת חשבונות במייל, שיוך קבצים ומיילים, משטחי חתימה וכד' לפרטים נוספים לחץ כאן.
• הדפסת צ'קים – הדפסה צק ישירות ממערכת המידע על גבי דף חלק. (כולל אפשרות לספח באותו עמוד) . כל מרכיבי ההמחאה – לוגו חברה, לוגו בנק, פרטי סניף וחשבון וטופס ההמחאה, מקודדים בצורה מאובטחת בתוכנה מול המדפסת עצמה. כך, ניתן להפיק המחאות שונות לחברות / בנקים / סניפים שונים מבלי להחליף נייר, הדפסת צקים מבוצעת על גבי נייר חלק ואחיד, באיכות גבוהה, במהירות, ותחת תקנים מחמירים.
• קורא ברקודים – המערכת תומכת בעבודה שוטפת עם קורא ברקוד ביעלות ובקלות לעובדי שטח, עובדי מחסן , הזמנות וקופות. עבודה באמצעות קורא ברקודים מאפשרת למנוע טעויות הקלדה אשר משדרגים את רמת אמינות הדיווח ועקיבות התהליכים, בנוסף מאפשרות עבודה מהירה יותר.
• E Commerce – בנית אתרים , אתרי מסחר אשר פועלים בצורה ישירה מול הפריוריטי, כל פעולה שמתבצעת באתר משתקפת באופן ישיר במערכת המידע, ניתן לקבל משוב מידי על בעיה בפתיחת לקוח או חוסר מוצר במלאי. פורטלים עיקריים: B2B, B2C, פורטל שירות. פעילויות הפצת מידע על ידי ספקים, פעילויות קנייה ומכירה של מוצרים בני קיימא ושירותים, תמיכה בלקוח/במוצר לאחר המכירה.