תוכנה לניהול מלאי בעסק

ניהול מלאי בעזרת תוכנה

מדוע אנחנו בעצם צריכים תוכנה לניהול מלאי בעסק?

תוכנה לניהול מלאי היא דבר שכל חברה יצרנית צריכה. בין אם מדובר בחברה סיטונאית או קמעונאית, בשירות או כמעט בכל תעשייה אחרת, ניהול נכון מחייב מעקב אחרי המוצרים שהעסק מציע ומייצר.

 

לפניכם ארבע סיבות מדוע זה כל כך חשוב מערכת ERP לניהול מלאי, אפילו בעסקים קטנים:

 

תוכנת מלאי מונעת קלקול והרס של מוצרים

אם מצטברים מוצרים רבים מדי במחסני העסק שלכם, אתם מגבירים את הסיכון שהם יהפכו למיושנים, פגומים או מקולקלים ואפילו שייגנבו לפני שתוכלו למכור את כולם. תלוי באיזה ענף מדובר, יש תחומים עסקיים שבהם מודאגים מהסיכונים האלה יותר מאשר באחרים. לדוגמה, אם אתם בענף הטכנולוגיה, אתם לא רוצים שהמוצרים היקרים שלכם יתיישנו, יינזקו, או ייגנבו, אבל כנראה שלא תתעסקו בתאריך התפוגה של טריותם. יצרני מזון, מצד שני, חוששים מקלקול המוצרים שלהם ולכן תוכנה לניהול מלאי חיונית בעבורם במיוחד. אבל אין כל ספק שתוכנה לניהול מלאי עושה טוב לכל עסק שמשווק ומייצר מוצרים.

ניהול מלאי במחסן

תוכנה לניהול מלאי תעצור תשלום עלויות נסתרות

החזקת מלאי עלולה לעלות לעסק כסף מיותר. למשל, בכדי לאחסן מלאי גדול או עודף, ייתכן שיהיה עליכם להשיג (בהשכרה או בקנייה) מחסן גדול. רק באמצעות תוכנת מלאי תוכלו לדעת לאיזה גודל של שטח אחסון אתם נזקקים מה שיאפשר לכם לא להוציא כסף לשווא על מקום גדול מדי. וזו רק דוגמה אחת.

תוכנה לניהול מלאי תמנע לקוחות מאוכזבים

בצד השני של ספקטרום המלאי, אם יש לכם מעט מדי מוצרים במחסן שלכם, אתם עומדים מול קבוצה אחרת לגמרי של סיכונים – הלקוחות שלכם לא רוצים לחכות זמן רב מדי כדי לקבל את ההזמנות שלהם. אז אם נגמרו המוצרים שהלקוח מחפש ומבקש לרכוש, או אם המוצר נמצא בתהליך ייצור, אריזתו והמשלוח שלו יהיו אטיים למדי, מה שעלול להבריח לקוחות. ידיעת מצב המלאי בכל זמן נתון, והימנעות מהתחייבות על מוצר שאינו זמין, תשפר את קשרי הלקוחות של העסק ותמצב אתכם כעסק אמין ואחראי.

תוכנת ERP לניהול מלאי

תוכנה לניהול מלאי מאפשרת חיסכון בזמן

ניהול מלאי יכול להימשך זמן רב, במיוחד כשהוא מתבצע באופן ידני או בגיליונות אלקטרוניים של Excel. מהירות היא פקטור חשוב בעסק. היכולת לסדר ולקטלג מחדש מוצרים, לטפל בהזמנות של לקוחות ולעדכן את רשומות המלאי שלכם באופן יעיל עשויה לשדרג את פעילות העסק. לכן תוכנת מלאי כל כך חשובה – סריקת ברקודי המוצר והתקנת רישום אוטומטי להזמנות חוזרות יכולים לחסוך זמן יקר ולהביא לייעול תהליכים מורכבים.

לרכישת תוכנה לניהול מלאי לעסק צלצלו לאסטרטק:
054-6739894

סגור לתגובות.